Selasa, 16 Ogos 2011

Baju Sofbol SMKSP Tahun 2007

"Fuhh.. best main sofbol". Haa, mesti ayat ni akan terpancul dari mulut anda selepas merasa sendiri permainan ini. Siapa yang tak cuba lagi, bawa-bawa la mencuba. Rasailah nikmatnya.
Gambar di atas ni, saja saya nak tunjuk kat anda. Sebenarnya, baju ni kepunyaan saya. Saya guna baju ni masa terlibat dalam pertandingan sofbol peringkat daerah tahun 2007 bagi mewakili Sekolah Menengah Kebangsaan Sungai Pasir kat Kedah. Macam-macam posisi permainan yang saya dah cuba, contohnya pitcher, catcher, first base, second base, short stop, dan third base (semua ni untuk  pemain yang berada dalam padang berbentuk diamond). Di luar padang diamond pun saya pernah main, iaitu right field, centre field, dan left field. Tapi, posisi yang menjadi kegemaran saya sampai sekarang ni adalah short stop, yang posisinya berada di antara second base dan third base. Fuhh, memang strategik tempatnya. Selalu dapat bola!!.. Pada tahun ni, pasukan kami mendapat tempat kedua. Kira ada peningkatan laa sebab tahun sebelum tu pasukan kami mendapat tempat ketiga.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan