Isnin, 15 Ogos 2011

Cara Permainan Sofbol


  Sebelum saya menjelaskan lebih lanjut mengenai permainan ini, video ini akan dipertontonkan terlebih dahulu kepada anda. Mesti ternganga punyalah bila tengok video ni..!! Nampak hebat bila lelaki main sofbol. Terbang sana sini untuk tangkap sebiji bola yang dipukul pihak lawan. Perempuan macam mana pula?!! Sebenarnya, perempuan pun tidak kurang hebatnya. Haa, video tu ada, tapi lain waktu saya akan pertontonkan kat hampa semua (hehe.. ada loghat Kedah sikit).

  Minta maaf..!! Video ni cuma ada suara latar dalam bahasa Inggeris sahaja. Sari kata pun tak ada. Sesiapa yang faham tu, baguslah!! Yang lemah B.I macam saya ni, anda buat-buat faham sudah.. Tapi saya mampu terang sikit-sikit saja berkenaan video tadi, berdasarkan pengalaman saya yang tidak seberapa.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan